blommor och bob

idag har jag haft mycket att tänka på. redan imorse när jag gick ut på en promenad var det fullt med saker som jag var tvungen att tänka lite extra på.
när jag gick längs vägen och rensade skallen  fick jag också se saker som fick det hela att verka lite ljusare.
bland annat en vacker plats där jag och kusinling kan ha picknick med biscuits och jordnötssmör.
jag gick även förbi två flickor som sålde blommor längs väg kanten och jag tyckte det hela var rätt sött.

förrutom det har jag och pauline målat på en tavla och ska troligtvis fortsätta imorgon. trevligt.
nu har snart  hela dagen gått, jag väntar ännu på svar och låter bob trösta mig.

.....dont worry, about a thing.....

Kommentarer
Postat av: Hackling

Vad mysigt det lät sötnos.

Vi får ta vara på de sista dagarna nu!=D

2008-08-15 @ 17:36:00
Postat av: linnea

Nej nu Carin får du sätta lite fart;)

Förväntar mig ett inlägg om våran borlänge resa:P

2008-12-18 @ 22:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0